Teatteriesitys, Turun Kansallisseura

Ajankohta: 1.11.
Aika: 18.00

Kutsu iloiseen kokoomuslaisten pikkujoulukauden alkavaan teatteriesitykseen. Tilaisuus on yksityistilaisuus ainoastaan Kokoomuksen jäsenille.

Teatteri LYYRA tuo näyttämölle hittikomedian Speden Naisen logiikka, joka on täyttänyt katsomot ympäri Suomea. Viime kesänä Kivijärven kesäteatterissa. Esitys pohjautuu Spede Pasasen naisen logiikka sketseihin, jotka Ville Virkkunen on dramatisoinut juonelliseksi näytelmäksi. Esityksen ohjaa ja Hugon roolin näyttelee Ville Virkkunen ja loogisena naisena nähdään Pauliina Eilola.

Speden Naisen logiikka

Esitys perjantaina 1.11. klo 18.00 Laulun Ystävien salissa,
os. Puutarhakatu 12. ( Hissi alakertaan.)
Liput a 25€, sisältää glögitarjoilun. Esityksen kesto 1h30min.

Lähde mukaan viihteeseen ja ota kokoomuslaiset ystäväsi mukaan. Tilaa lippusi ja maksa 17. lokakuuta mennessä sähköpostitse: saarelapekka@gmail.com . Osallistujien nimet viestiin.
maksu: FI63 5716 9020 0305 78    Turun Kansallisseura ry.

Liput toimitetaan sähköpostitse viikolla 43 tai LY-salin ovelle ennen esitystä niille, jotka niin toivovat.

Järjestäjää: Turun Kansallisseura yhteistyössä Mieskuoro Laulun Ystävät