Yhdistyksemme

Turussa toimii tällä hetkellä noin 50 erilaista kokoomusyhdistystä. Yhdistykset toimivat muun muassa kaupunginosan ja aiheen perusteella. Suurin osa paikallisyhdistyksistämme on ns. yleisiä kokoomusyhdistyksiä, mutta mukaan mahtuu myös naisten, nuorten ja opiskelijoiden yhdistyksiä. Tarkempia tietoja yhdistyksestä saat ottamalla yhteyttä suoraan Sinua kiinnostavan yhdistyksen puheenjohtajaan tai sihteeriin.

Kaikissa jäsenyhdistyksiä koskevissa asioissa voit kääntyä Varsinais-Suomen Kokoomuksen piiritoimiston puoleen. Toimistolta saa tietoa Turun Kokoomuksen, aluejärjestömme jäsenyhdistysten ja Kokoomuksen tapahtumista. Samoin toimistolta löytyy esite- ja markkinointimateriaalia jokaisen yhdistyksen käyttöön.

Toimisto on avoinna arkisin osoitteessa Uudenmaankatu 19 A lähtökohtaisesti kello 9.00-16.00. Suosittelemme kuitenkin sopimaan tapaamisen etukäteen!

Tervetuloa käymään!

Turkulaisten kokoomusyhdistysten yhteystiedot löydät täältä.