Kiitos hyvinvointialan työntekijöille!

Julkaistu 4 vuotta sitten · 8.4.2020 · alvar

Sosiaali- ja terveyslautakunta lähetti huhtikuun kokouksessa kiitoksensa koronaepidemian eturintamassa työskenteleville Turun hyvinvointitoimialan työntekijöille.

Lautakunta halusi kiitoksellaan kiinnittää huomioita terveydenhuollon ammattilaisten pyyteettömään työhön. Hyvässä yhteishengessä toimiva lautakunta katsoo, että työntekijät ansaitsevat poikkeuksellisessa tilanteessa erityiset kiitokset.

”Koronatilanne kuormittaa kaikkia hyvinvointialan työntekijöitä aina terveydenhoidon ammattilaisista toimialan hallintoon ja tukitehtäviin saakka. Halusimme lautakuntana ilmaista tukemme ja kertoa, että sotelautakunta seisoo työntekijöiden rinnalla”, kiitosviestin ideoinut lautakunnan jäsen Piia Alvesalo (kok.) sanoo.

Kannamme lautakuntana tällä hetkellä suurta huolta teidän jokaisen hyvinvointitoimialalla työskentelevän jaksamisesta. Joudutte nyt kantamaan tässä kaupungissa sen suurimman kuorman, jotta selviämme koronaepidemian hoidosta sekä poikkeusoloista, henkilökunnalle toimitetussa kiitosviestissä todetaan.