Hae Turun Kokoomuksen poliittiseksi sihteeriksi

Julkaistu 2 vuotta sitten · 11.5.2022 · mariaylijama

Turun Kokoomus hakee näkemyksellistä, kaupunkipolitiikasta ja järjestötyöstä kiinnostunutta sekä hyvät viestinnälliset taidot omaavaa poliittista sihteeriä.

Poliittisen sihteerin työhön kuuluu Turun Kokoomuksen toiminnan suunnittelu ja toteuttaminen. Poliittinen sihteeri toimii sekä kokoomuksen Turun valtuustoryhmän että Turun Kokoomuksen sihteerinä ja valmistelijana. Vastaat työssäsi yhdessä puheenjohtajan kanssa Turun Kokoomuksen viestinnästä, tiedottamisesta, hallinnosta sekä turkulaisten kokoomusyhdistysten toiminnan tukemisesta.

Odotamme hakijalta kokoomuslaista maailmankatsemusta, reipasta työotetta ja tekemisen meininkiä. Etsimme tehtävään henkilöä, jolla on kokemusta järjestötyöstä ja yhdistystoiminnasta, kyky hahmottaa kokonaisuuksia, hyvät organisointi- ja vuorovaikutustaidot, oma-aloitteisuutta sekä sujuvat viestintä- ja kirjoitustaidot suomeksi.

Katsomme eduksi kokemuksen tapahtumien järjestämisestä, projektien hallinnasta ja kuvankäsittelyohjelmien hallinnasta. Työ vaatii valmiutta ilta- ja viikonlopputöihin.

Poliittinen sihteeri työskentelee Varsinais-Suomen Kokoomuksen toimistolla Turussa. Tarjoamme mielenkiintoisen, energisen ja avoimen työyhteisön, mahdollisuuden kehittyä ja päästä uudistamaan toimintaamme.

Työ on osa-aikainen noin 20 tuntia viikossa. Työ alkaa sopimuksen mukaan elokuussa 2022 ja on määräaikainen päättyen 30.4.2023.

Toimita vapaamuotoinen hakemus ja ansioluettelo palkkatoiveineen viimeistään 27.5.2022 mennessä osoitteeseen juha.rantasaari@kokoomus.fi tai toiminnanjohtaja Juha Rantasaari, Varsinais-Suomen Kokoomus, Maariankatu 4 C, 20100 Turku.

Lisätietoja:

Juha Rantasaari