Hae Kokoomuksen Turun aluejärjestön hallitukseen!

Julkaistu 5 vuotta sitten · 20.9.2019 · villelaakso

Haku Kokoomuksen Turun aluejärjestön (KTA) hallitukseen on auki! Hakuaikaa on 21.10. saakka.

KTA huolehtii kunnallispolitiikasta ja vaalitoiminnasta Turussa ja työskentelee tiiviissä yhteistyössä valtuustoryhmän, sekä Varsinais-Suomen Kokoomuspiirin kanssa. KTA toimii myös turkulaisten paikallisyhdistysten yhdyssiteenä ja tukee niitä toiminnassaan.

Valinnoissa painotetaan kokonaisuutta, joka parhaiten turvaa Kokoomuksen menestyksen kuntavaaleissa vuonna 2021. Hallituksessa ei ole kiintiöitä tai mandaattipaikkoja. Ehdotuksia jäsenistä pyydetään lähtökohtaisesti paikallisyhdistyksiltä, mutta myös yksittäiset kokoomuslaiset voivat tehdä ehdotuksia. Myös itseään saa ehdottaa.

Hakemukset on toimitettava sähköpostitse vaalitoimikunnan puheenjohtaja Olli Mannille 21.10. mennessä, osoitteeseen olli.manni@turku.fi. Hakemukseen on sisällytettävä lyhyt henkilöesittely, sekä hakijan näkemys siitä, miten hänen mielestään parhaiten turvataan vaalimenestys kuntavaaleissa 2021.

Paikallisyhdistyksiä pyydetään ystävällisesti välittämään tietoa edelleen jäsenistölleen.

Lisätietoja antaa poliittinen sihteeri Ville Laakso, ville.laakso@kokoomus.fi / 0405473461