Uusi aika

Julkaistu 10 vuotta sitten · 26.6.2014 · Suvi Uusitalo

Kapula vaihtui Lahden puoluekokouksessa lennossa ja juoksu jatkuu katkeamatta uuden puheenjohtajamme Alexander Stubbin johdolla. Myös Anne-Mari Virolainen valittiin jatkoon puolueen varapuheenjohtajana. Kansanedustaja Petteri Orpo on aloittanut maa- ja metsätalousministerinä.

Varsinais-Suomen Kokoomus onnittelee valittuja!

EHDOKKAAT ON ASETETTU – KAMPANJA VOI ALKAA

Eduskuntavaalit käydään huhtikuussa 2015. Varsinais-Suomen Kokoomuksen kaikki 15 ehdokasta on nimetty. Tässä 15 ehdokastamme:

1. Minna Arve 39 v, kaupunginhallituksen puheenjohtaja, KTM, Turku
  2. Juha Haapakoski 58 v, toimitusjohtaja, Naantali
  3. Pertti Hemmilä 58 v, kansanedustaja, Salo
  4. Ilkka Kanerva 66 v, kansanedustaja, VTM, Turku
  5. Lauri Kattelus 24 v, oik.yo, Turku
  6. Tiina Korte-Mattila 42 v, eläinlääkäri, Loimaa
  7. Ossi Nikula 31 v, yrittäjä, Uusikaupunki
  8. Juhani Nummentalo 54 v, mielenterveyshoitaja, Salo
  9. Petteri Orpo 44 v, kansanedustaja, ministeri, Turku
  10. Ville Valkonen 26 v, KTK, poliittinen sihteeri, Paimio
  11. Sanna Vauranoja 36 v, DI, yrittäjä, Kaarina
  12. Annika Viitanen 28 v, kaupunginhallituksen puheenjohtaja, MuM, Salo
  13. Anne-Mari Virolainen 48 v, kansanedustaja, KTM, Lieto
  14. Lola Wallinkoski 36 v, juontaja, Turku
  15. ehdokas on lisäksi päätetty – hänen nimensä julkistetaan myöhemmin

Kokoomus ja RKP ovat vaaliliitossa Varsinais-Suomen vaalipiirissä vuoden 2015 eduskuntavaaleissa. RKP nimeää vaaliin kaksi ehdokasta.

Asetettu ehdokasjoukko on hyvä, monipuolinen ja alueellisesti kattava. Varsinais-Suomen Kokoomuksella on tavoitteena viisi kansanedustajaa kevään 2015 vaaleissa. Tässä työssä ehdokkaat ovat avainasemassa. Yksin he eivät kuitenkaan pärjää, vaan tarvitsevat meidän kaikkien tuen ja avun. Kokoomuslaisen kampanjan vahvuus Varsinais-Suomessa on aina ollut ahkera järjestöväen toiminta. Sitä tarvitaan taas.

Vaalikampanjan haasteet ovat kovat, joten vietetään kesä ensin. Toivottavasti aurinko, lämpö ja lepo antavat meille kaikille intoa ja voimaa tositoimiin elokuusta alkaen.

Piiritoimiston henkilökunta saa vahvistusta. Nykypäivän ja Verkkouutisten toimittaja Suvi Uusitalo aloittaa 11.8. Varsinais-Suomen Kokoomuksen tiedotussihteerinä. Toimenkuvassaan hän vastaa Varsinais-Suomen Kokoomuksen viestinnästä ja tiedottamisesta sekä piirin julkaisujen ja sähköisen viestinnän kehittämisestä ja toimittamisesta. Hän myös avustaa toiminnanjohtajaa poliittisen sisällön valmistelussa.

Toivotamme kaikille rentouttavaa kesää!

Lämpimin kesäterveisin,
piiritoimiston väki
Juha, Tuija ja Jutta

SEURAKUNTAVAALIT

Seurakuntavaalien ehdokashankinta on toivottavasti jo kaikissa yhdistyksissä aloitettu. Ehdokaslistat jätetään 15.9. 2014 mennessä. Varsinainen vaalipäivä on 9.11.2014.

KESÄLOMAYHTEYDET

Tarvittaessa kännykällä voi tavoittaa seuraavasti: Rantasaari (040 5140894), Leinonen (040 5899767), Wiren (040 7763640)