Turun Kokoomuksen Kunnon kaupunki -kierrokset starttaavat

Julkaistu 9 vuotta sitten · 18.9.2015 · Suvi Uusitalo

Kokoomuksen Turun aluejärjestö aloittaa Kunnon kaupunki -tapahtumasarjan, jonka tarkoituksena on tutustua Turun eri kaupunginosiin reippailun merkeissä.

Ensimmäinen Kunnon kaupunki -kierros järjestetään Kupittaalla keskiviikkona 23. syyskuuta klo 17. Turun Ammattikorkeakoulun vararehtori Juhani Soini kertoo tilaisuuden aluksi osallistujille Kupittaan kampusalueen kehityssuunnitelmista. Kupittaan aluetta esittelee tämän jälkeen kävelyryhmässä kaupunkisuunnittelu- ja ympäristölautakunnan jäsen Ville Hyyppä. Hölkkäryhmää vetää Turun Kokoomuksen puheenjohtaja, kiinteistöliikelaitoksen johtokunnan jäsen Joonas Suominen. Kävely- ja hölkkälenkkien arvioidaan kestävän noin 30 minuuttia.

– Etsimme jatkuvasti uusia tapoja tehdä ja toimia. Olemme jo saaneet mukavasti positiivista palautetta konseptista, jossa yhdistyvät asia ja yhdessäolo. Uskon, että jalkautumalla paikan päälle saamme myös parhaiten tietoa kotikaupunkimme eri kaupunginosien vahvuuksista ja kehityskohteista, Suominen sanoo.

Kaikille kiinnostuneille avoimen ensimmäisen tilaisuuden järjestävät Vartiovuoren Kokoomus ja Kokoomuksen Turun aluejärjestö. Kokoontuminen tapahtuu 23.9. klo 17 sään salliessa Turun Ammattikorkeakoulun edustalla, osoitteessa Lemminkäisenkatu 30. Sateen yllättäessä tilaisuuden aloitus pidetään AMK:n aulassa.